Friday, May 27, 2016

Wendell Roach



By Praguefrank, Vaclav Zpatecka

SESSIONS
There is not enough info for creating sessionography

ALBUMS

Wendell Roach [CAN] CD 990123 Country Souvenir Country: She Thinks I Still Care; 'Til A Tear Becomes A Rose; Playboy; L'automne Dans Ma Vallée; Life Turned Her That Way; Will You Love Me When I'm Old And Feeble; Chère Léonide; The Writing On The Wall; Swinging Doors; Don't You Ever Get Tired Of  Hurting Me; Heartaches By The Number; You Comb Her Hair; Memphis; Hommage À Un Ami – 99
Wendell Roach [CAN] WRC8-7737 L‘ Acadian Country: J‘ aime le country; Je pense a toi; Nouvelle alliance; Style Buck Owens; Double tragedie; Au frolic des Acadiens; Petit verre de vin; Mon p‘ tit village; M‘ aimeras-tu; La fille a papa; Les suetes; Nos aines - 04
Wendell Roach [CAN] 07906 Sur La Route Des Festivals: Sur la route des festivals; La realite; Priere; Fais des beaux reves; Mere du soldat; Le reve du gros party; Retour a mon village; Quand on se dit oui; [bonus tracks:] Reserve Me a Table; Road To Paradise; True Friends; Heroes and Radio - 06
Wendell Roach [CAN] ? Still Country: Alone On The Hill;  Crazy Arms;  Reserve Me A Table; I’ll Have To Say Goodbye;  J'aime Le Country; Je Pense A Toi;  La Fille A Papa;  Les Suetes;  Make The Song Go All The Way;  No One But You 11 Memere;  Mon P'tit Village; No One But You; Nos Aines;  Oh Lollita;  Oh Maman;  Petit Verre De Vin;  Promesse Brisees;  Syle Buck Owens;  Take Your Roses And Your Rings;  Time Of My Life;  Walk Softly – 08

SINGLES
Klub [SWE]
KR-5007 Imitation Love (w. The Tikis) / [The Tikis:] Woodchopper’s Ball

No comments:

Post a Comment